המדריך לקנייה בתפזורת ללא אריזות פלסטיק

יש לנו משימה פשוטה בסך הכל – להיכנס לחנות מוצרים בתפזורת ולצאת רק עם המוצרים ובלי אריזות. לשם הרכבת ערכת הקניה בתפזורת שלכם דרושה היערכות ראשונית. אך אתם ממש לא חייבים להתחיל ברכישות של שקים ותיקים, אלא קודם כל להשתמש במה שכבר יש לכם, ואם אתם מרגישים יצירתיים, אפשר בקלות לתפור שקי בד קטנים לקנייה בתפזורת (מומלץ להשתמש בבד כותנה קל משקל).

כעת כשהאריזות האקולוגיות בידכם, אפשר לצעוד או לדווש לעבר החנות. אם אתם מגיעים עם צנצנות למילוי המוצרים, כדאי להגיע בשעות יחסית רגועות ולא עמוסות בקהל. וכמובן לשתף את המוכרים במהלך שלכם – לרוב זה מתקבל בהערכה רבה ולפעמים גם בהרמת גבה קלה – הכל בסדר.

אז מה חשוב לזכור כשיוצאים למסע קניות ללא אריזות?

1- לתכנן מראש ולערוך רשימה של כל מה שצריך! כדי לייעל את תהליך הקניות, חשוב להיערך עם כמות מספקת של שקים / צנצנות בהתאם לרשימה. לפני שיוצאים לקניות, הסתכלו בארון המזווה כדי לראות מה חסר. 

2- צנצנות לנוזלים (זכוכית או פלסטיק) לאחר שהרשימה מוכנה, בחרו את הצנצנות הנכונות. מכיוון שצנצנות זכוכית יכולות להיות כבדות מדי, מומלץ להשתמש בהן רק למוצרים נוזליים (רטבים, שמנים, חומץ), תבלינים או חומרי ניקוי. כדאי לעשות שימוש חוזר במיכלים שכבר יש בבית (יוגורט, רוטב וכו ')

3- שקיות רב פעמיות לקנייה בתפזורת של פירות וירקות עבור מרכיבים יבשים, אנו משתמשים בשקיות בד רחיצות. זה נוח מאד אפילו לקמח או קפה טחון טרי. תכננו להביא שקיות נוספות לפי הרשימה לתוספות של הרגע האחרון. אתם יכולים גם לעשות שימוש חוזר בשקיות שכבר יש לכם.

4- תיקים. כדי להחזיר את המוצרים הביתה, חשוב להביא יותר מתיק אחד או סל. הטריק שלנו הוא להשאיר תמיד תיק ליד הדלת או במכונית!

5- בחרו מקום לקניות! ערכו מחקר אודות עסקים מקומיים או יצרנים בקרבתכם שם תוכלו לערוך קניות ללא אריזות. חנויות תבלינים ומשקים אורגניים לרוב יהיו בחירה מצוינת.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותכם

קבלו הטבות ועדכונים ראשונים

הירשמו לניוזלטר

אנחנו לא שולחים הרבה מיילים  אבל אלו שכן שווים קריאה :) 

זה פשוט, כמה פרטים ונציג מאוד אנושי שלנו יחזור אליכם

דילוג לתוכן