חיתולי בד לעומת חיתולים חד פעמיים - כמה זה עולה לנו?

כדי להתחיל להשוות את עלות השימוש בחיתולי בד לעומת חיתולים חד פעמיים, בואו נקבע הערכה לכמה חיתולים חד פעמיים יזדקק תינוק מהלידה ועד גיל שנתיים לפחות.

בממוצע, תינוק יזדקק לכ-6,000 חיתולים עם ממוצע של שמונה החלפות ביום במשך שנתיים (8 החלפות כפול 365 ימים = x 2 . 5,840).

עלות חיתולים חד פעמיים

חיתולים חד פעמיים עולים כ-320 ₪ לחודש, 3,840 ₪ לשנה, או 7680 ₪ לשנתיים. שזה בממוצע משך הזמן המלא של ילד בחיתולים.

מחיר זה הוא הממוצע של מותגי החיתולים החד פעמיים הנמכרים ביותר בארץ. לחישובים אלו הונח שמשפחה צריכה כ-60 חיתולים בשבוע. מספר זה יהיה גבוה יותר עבור יילודים ונמוך עבור פעוטות.

עלות חיתולי בד

קניית חיתולי בד לילד אחד יכולה לעלות בין 1500 ל-2000 ₪ עבור סט של 20 של חיתולי בד, ולאחר מכן יש להוסיף עלויות אנרגיה וחומרי ניקוי הדרושות לכבס חיתולים בבית.

העלות של חיתול בד עשויה להשתנות במידה ניכרת, החל מ- 430 ₪ (עבור 6 יח') עבור מערך בסיסי של מיקרופייבר וכיסויים, ועד 830 ₪ (12 יח') עבור תוספות וכיסויים מכותנה אורגנית.


הוספת כמות קטנה לאנרגיה וחומרי ניקוי, משמעות הדבר היא שעלות החתלת בד נמוכה מהעלות של החתלה בחיתולים חד-פעמיים מכיוון שהם מתכווננים ויכולים להתאים גם לגיל 2.5 שנים, ותוכלו להוציא אפילו פחות על ידי שימוש באותם חיתולי בד על הילד הבא.

ההבדל הגדול ביותר בעלות חיתול בד הוא הצורך להשקיע מראש בעלות חיתולי בד.

סיכום

בטווח הארוך, חיתולים חד פעמיים עולים הרבה יותר מחיתולי בד. כדי לעבור לחיתולי בד רב פעמיים רק צריך לשלם עבור העלות ההתחלתית של חיתולי הבד ואז כמות מסוימת עבור האנרגיה וחומרי הניקוי לכביסה ביתית.

עלות השימוש בחיתולי בד לעומת חיתולים חד – פעמיים

 

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותכם

קבלו הטבות ועדכונים ראשונים

הירשמו לניוזלטר

אנחנו לא שולחים הרבה מיילים  אבל אלו שכן שווים קריאה :) 

זה פשוט, כמה פרטים ונציג מאוד אנושי שלנו יחזור אליכם

דילוג לתוכן