משבר של נוחות: התאגידים מאחורי מגפת הפלסטיק

 In zerowaste

מוצרי צריכה מהירים (FMCG- Fast moving consumer goods) הם הכוח הבולט מאחורי המודל הכלכלי המניע את משבר זיהום הפלסטיק בעולם.
דו"ח זה נכתב כדי לקבוע את ההשפעות הסביבתיות והחברתיות של אריזות הפלסטיק והפסולת .

Crisis_Of_Convenience_final – לצפייה והורדה של הדו"ח

משבר זיהום הפלסטיק הפך גלוי יותר ויותר בשנים האחרונות; תמונות מזעזעות של חיות בר חנוקות וערימות של פסולת פלסטיק בקהילות שלנו ובמערכות האקולוגיות הגבירו את דאגת הציבור. עם זאת, אנשים עשויים להרגיש כי זה כמעט בלתי אפשרי להימנע מפסולת פלסטיק, גם כאשר עורכים קניות עבור צרכים בסיסיים כגון מזון.

בין אם אנחנו אוהבים זאת או לא, לאורח החיים הזה מחיר כבד ברחבי העולם – וערימות פלסטיק ממלאות את הפחים שלנו ואת המטמנות, הקהילות שלנו, הנהרות והאוקיינוסים.
חברות גדולות מוכרות לצרכן "מוצרי צריכה מהירים".
ארבעים אחוזים של כלל הפלסטיק נוצר בשנת 2015 לצרכי אריזה, השימוש הגדול ביותר של כל שווקי הפלסטיק.
הקידום של מוצרים ממותגים – מזון, שתייה, קוסמטיקה וניקיון – באריזה חד-כיוונית, הוא אחד הגורמים לייצור המוני, צריכת יתר וזה הגורם המשמעותי למשבר זיהום הפלסטיק.


בינינו, לא עדיף מזווה כזה?…
החיים שאחרי הפלסטיק

לביקור בחנות: Re-feel.

אולי תתעניינו גם ב...

Pin It on Pinterest

Share This